Hit enter

CLOUD OF STEAM | Philips Steam&Go



Един от онези сладки и мили спомени от детството ми са моментите, когато прекарвах часове наред на покрива на лятната ни вила и наблюдавах движението на кълбестите бели облаците разхождащи се по ярко синьото небе. Техните непрестанно променящи се форми ме изумяваха и намирах припознаването на образи в тях за много интересно и забавно. Всъщност, никога не съм се замисляла, че когато гладя дрехите си, използвам струя от пара, подобна на облаците в небето.

Мечтаех за уред, който глади с пара от доста време. С нарастването на "обема" на гардероба ми, който се изпълни с дрехи от най-разнообразни материи, както и с плисирани поли и блузи, и странни кройки на панталони, дойде и необходимостта от полагане на по-специални грижи за тях.



 Дълго време отлагах да се сдобия с подобен уред за гладене единствено чрез пара, а знам, че някои дрехи не подлежат на гладене с ютия или пък са от твърде деликатни материи и допирането на горещата повърхност на плочата й ме ужасяваше. Ето че, най- накрая, мога да се похваля, че притежавам това, което ми трябваше -  Philips Steam&Go - ръчен уред за гладене с пара. 





Освен, че с него успявам да изгладя деликатните материи, дрехи с щампи от фолио и бродерии, Philips Steam&Go е идеален и за пътувания. Взимам го с мен, когато не съм сигурна, че там където ще отседна има ютия и дъска за гладене. С мен е и когато ми се налага да снимам фотосесии и вадя дрехите от голяма чанта, а те определено не изглеждат като за снимка.  Необходимо е единствено наблизо да има електрически контакт и вода, с която да напълня подвижния воден резервоар. Оказа се, че Philips Steam&Go ме изненада приятно и с другите си функции - премахва миризмите на цигари и храна от тъканите и унищожава до 99,9% от бактериите. Мисля, че дойде моментът, в който да сложа край на неприятното пренасяне на миризми и бактерии от баровете и ресторантите у дома.



Бих препоръчала Philips Steam&Go на всеки, който притежава в гардероба си дрехи от естествена коприна, дрехи с бродерии, със щампи от фолио или изработени от плисиран плат. Пълна информация с характеристиките на уреда, за това как да го използвате и на каква цена се предлага, може да бъде открита на Philips.bg .