Hit enter

The Perfect Pair for Summer


Перфектната двойка продукти за една лятна ваканция, така бих определила Phyto Phytoplage Shampooing réhydratant après-soleil и Lierac sunific solaire 2 SPF15.

Phyto Phytoplage Shampooing réhydratant après-soleil  е интересен двуфункционален продукт, който се грижи едновременно за хидратацията на кожата на тялото и тази на косата. Какво по-хубаво за един пътешественик, от това да носи една тубичка в багажа си по-малко, особено когато куфарът едвам се затваря, заради неразумно голямото количество обувки, които присъстват в него :) 
Това е и главната причината да обикна Phyto Phytoplage Shampooing réhydratant après-soleil и вероятно ще намери отново място в моя багаж при следващата ми морска ваканция. 
Ползвам го под душа непосредствено след плаж. Нежната му пяна отмива веднага морската сол и придава мекота и гладкост на кожата ми, усещам я наистина добре хидратирана и чиста след употребата му. За косата си го използвам както всеки друг шампоан, ефектът от него е загладена текстура и гъвкавост на косъма. Основното му действие е, както когато се ползва за измиване на тялото - почиства от замърсяването на сол или хлор и възвръща жизнеността и хидратацията, благодарение на бамбуковия екстракт във формулата му.
Харесвам действието на Phyto Phytoplage Shampooing réhydratant après-soleil, особено когато съм на морето, тъй като там косата ми има съвсем различни нужди от тези, които има, когато водя обичайния си градски начин на живот. Той успява да съживи косата ми, която на морския бряг изпитва цялото негативно влияние от силния вятър и солената вода, а благодарение на този продукт, тя става много по гъвкава, жива и лесно разплитаща се.



Lierac Sunific Solaire 2 SPF15 е слънцезащитният крем, с който се предпазвах от вредното действие на слънчевите лъчи, докато прекарвах следобедите си на морския бряг. Допадна ми неговата бързо попиваща формула, и изненадващо за мен тя не пресуши кожата ми, каквото е неприятното действие на много други бързо попиващи кремове и слънцезащитни спрейове. Напротив кожата ми след употребата му  беше наистина овлажнена и кадифено мека на допир. Единствено не ми допадна блестящия ефект, който са добавили във формулата му, онези фини проблясващи частици, които не са никак по вкуса ми.  Текстурата му е сравнително течна и бързо се разнася по кожата, а се оказа и доста икономичен - стигна ми за цели две седмици, през които не съм го пестила. Неговият фактор SPF 15  ми беше напълно достатъчен (при редовно нанасяне на продукта върху кожата, след всяко излизане от водата), не съм имала проблеми като слънчево изгаряне, парене и зачервяване на кожата. С удоволствие използвах продукта до край.