Hit enter

My Makeup Mirror








 makeup mirror / makeupmirror.com CHLOE Classic white

Харесвате ли професионалните гримьорски огледала ?
Аз определено се нуждаех от такова, тъй като през зимата, ако деня не е слънчев в стаята ми е доста тъмно. 
Огледалата  от makeupmirror.com се предлагат в няколко различни по цвят, големина и текстура рамки - всички модели може да разгледате тук.

Аз избрах модела CHLOE, който е с масивна бяла рамка и 12 броя лампички, тъй като се вписва чудесно в интериора на жилището ми и придава доза лукс на къта обособен за гримиране. Включени лампичките осветяват много равномерно лицето от всички страни и ми дават възможност да се впусна и в най-малките детайли, когато се гримирам. Силата на светлината му се регулира и ако не е необходимо много силно осветление, обикновено го включвам на средната степен, която е по-мека и приглушена, но е напълно достатъчна през деня.


В момента има конкурс в Instagram (актуален до 6-ти април), чрез който може да спечелите огледало.

Повече за конкурса може да прочетете тук.