Hit enter

Radiant, Smooth and Matte skin

Температурите през изминалия месец, както и през този, който започна, по-често са минусови или около нулата, и ако до сега можех да си позволя сутрин да сложа само лек серум върху  лицето си, то вече е време за задължително нанасяне на дневен крем. Моят абсолютен фаворит за дневен крем тази зима е LIERAC Magnificence Day & Night Melt-in Cream-Gel. След като през последните години съм пробвала какви ли не дневни кремове за смесена и мазна кожа, но при всички ефекта от матирането беше твърде кратък и след няколко часа лицето ми изглеждаше два пъти по- мазно отколкото без крем, търсенето поне за сега, изглежда, че е приключило :)

Тъй като LIERAC Magnificence Day & Night Melt-in Cream-Gel е подходящ за нормална към мазна кожа, неговата лека гел-крем текстура се разтапя по кожата ми и се абсорбира бързо, като остава лек матов финиш благодарение на матиращата оризова пудра в състава му. След няколко часа, лицето ми  все още изглежда добре, без Т-зоната да е придобила обичайната си лъскавина. LIERAC Magnificence Day & Night Melt-in Cream-Gel успява да придаде приятен и свеж вид на кожата ми, тя изгледжа като мината през заглаждащ фотошоп филтър. След  нанасяне лицето ми изглежда оптически по-сияйно и загладено, тъй като крема съдържа светлоотразяващи микро-перли.

Освен гореизброените качества, това което ме заплени в този крем, бе божествения аромат.
LIERAC Magnificence Day & Night Melt-in Cream-Gel ухае пристрастяващо на сладка пасифлора и нежен жасмин. Сигурна съм, че едва ли би се намерил някой, който да не хареса аромата на този крем.

Действието на LIERAC Magnificence Day & Night Melt-in Cream-Gel освен към матиране е насочено и към намаляване на признаците на стареене, стягане и възвръщане на блясъка на кожата. Гликоксидацията е основната причина за кожното стареене. Този процес започва след 30-годишна възраст и става видим около 40-та година, чрез появата на бръчки, отпускане, загуба на блясък и промяна в качествата на кожата. В състава на цялата серия Lierac Magnificence е включена висока концентрация на комплекс D-Glyox, който е комбинация от цвят на нар, копринено дърво и концентриран липозомен пептид. Този противостареещ патент на LIERAC, действа не само превантивно, но и ограничава процеса на протичане на гликоксидацията.

Обожавам чувството, което изпитвам когато нанеса крема върху кожата си. Прекрасния аромат, нежната му и лека текстура и матиращия му ефект са качествата, които успяха да ме накарат да използвам дневния си крем с огромно удоволствие. Сигурна съм, че ще  купя отново LIERAC Magnificence Day & Night Melt-in Cream-Gel въпреки високата му цена, тъй като в този продукт не успях да открия нито един минус - действието върху кожата ми е видимо, а освен това е и доста икономичен.

Бих го определила като една много добра бюти инвестиция, и разбира се, тайно се надявам да има наистина противостареещ ефект!