Hit enter

Natural-Looking Makeup/ Avène Couvrance


С напредването на годините забелязвам, че започвам да използвам все по-пестеливо цветната си козметика и все повече да купувам и използвам бяла. Смятам, че красиво е онова лице, което има здрава и свежа кожа с равен и сияен тен, но тъй като съм светла, рядко си позволявам да изляза без никакъв грим от вкъщи. Харесвам ми когато грима е положен  умело в меки  натурални нюанси и създава усещането за чисто лице без грим. Тази тенденция в грима e от няколко сезона, но и през този е също толкова актуална.

Имах възможността да изпробвам няколко продукта на Avène от серията Couvrance, които имат за цел именно само да подчертаят леко и ненатрапчиво естествените черти на лицето, и останах повече от очарована от тях.

Спиралата Avène Couvrance High Tolerance Mascara е любимия ми  техен продукт, спечели ме още при първото използване преди повече от година , и до сега мнението ми за нея не се е променило. Харесвам  лекотата, която успява да придаде на миглите, като в същото време ги издължава и извива. С нея успявам да постигна най-лесно и бързо натурален вид на миглите ми без слепване, а ако искам да акцентирам върху тях, добавям и втори слой, който ги прави по-драматични и още по-гъсти и дълги.  Avène Couvrance High Tolerance Mascara се предлага и кафяв нюанс, но аз все пак предпочитам черната. След нанасянето й тя не се рони и не прави черни петна около очите даже и след 12 часа остава точно такава, каквато съм я нанесла сутринта. Препоръчвам я на всеки, който все още не е открил спирала, която да придава възможно най -естествен вид и същевременно да извива и удължава.

Друг голям плюс е това, че вечер успявам да я премахна съвсем  лесно, без търкане  и досадното размазване на черно около очите, което при други спирали не се маха и след няколко изплаквания. Разбира се, поради тази причина, формулата й не е водоустойчива и не е удачен избор за дъждовни дни, в които не съм си взела чадър или пък съм решила да гледам романтичен филм с драматичен край на кино  :)


Харесвам оформените вежди, но едновременно с това  естествени на  вид и дори леко разрошени по края, моите обаче са твърде тънки и светли и е трудно постигането на мечтания ефект. Използвам молива за веждите, за да подчертая формата им и леко да ги уплътня, а  Avène Couvrance Eyebrow Corrector Pencil е чудесен за целта. Той е с мек кафеникаво-сив отенък и хармонира идеално с цвета лицето и косата ми.  Текстурата му  също ми харесва много - нито много мазен, нито твърде сух и твърд. Нанасям го лесно, като просто следвам естествената линия на веждите и леко уплътнявам и подчертава формата им.


Може би сте забелязали, че никога не нося червило, и това не е защото не харесвам червила, напротив обожавам ги, но не и върху моите устни. Това не е моя тип грим, знам че не ми отива и съм се примирила, че никога няма да нося наситено червено червило. Понякога обаче, устните ми, придобиват изключително белезникав цвят, особено през зимата, и е нужен лек нюанс, който да им възвърне здравия вид. За по-натурална визия пробвах да смеся ежедневния ми балсам за устни с Avène Couvrance Lip and Lip Coutour в по-светлия от двата предлагани нюанса - резултата ми хареса! Устните ми придобиха по-свеж вид без да личи, че съм нанесла червило върху тях.


А както вече споменах, за мен красотата на грима е най- вече в хубавата, гладка и сияйна кожа. Ето защо използването на коректор е много важна стъпка при постигането на идеалния  "no makeup makeup". Имам по-светлия от двата нюанса на Avène Couvrance Concealer Pen. Доволна съм от него, тъй като се разнася много лесно. Формулата му е по-течна, и благодарение на  това не се събира в гънките на кожата и най важното - прикрива чудесно всякакви зачервявания и петънца по лицето ми. Четчицата с въртящият се механизъм е много удобна, защото благодарение на нея успявам да нанеса точното количество продукт.

Ако все още сте в търсене на качествени продукти за постигането на по-естествен и натурален грим, пробвайте гримовете от серията Couvrance на Avène, възможно е да откриете точно това което търсите.