Hit enter

Fresh Line - Fresh Organical Cosmetics from Greece


Признавам си, пристрастена съм към натуралната органична козметика! Откакто за пръв път изпробвах такъв тип продукти, вече рядко може да ме съблазни друга козметика, особено когато се отнася за измиващи средства и лосиони за тяло. Харесва ми аромата на натуралните съставки и тяхното въздействие върху кожата ми. Преди месец посетих симпатичния и много пъстър магазин на  гръцката фирма Fresh Line, намиращ се в Notos galleries в Sofia Ring Mall. Там успях да науча подробности за цялата гама продукти,  които те предлагат - цветните и апетитни сапуни на грамаж, сериите за коса и тяло кръстени на гръцки богове и богини, прясно приготвените  маски за лице, душ-гелове, мляко и масла за тяло от фреш-бара. След неусетно изминали два часа прекарани там си тръгнах впечатлена от прекрасните аромати и някои интересните консистенции на продукти - например твърдия шампоан под формата на пенливо блокче. Изглежда много практично за път. Трябва да го пробвам!

Продуктите, които предлага Fresh Line са като лечение за лицето и тялото. Те са базирани на проучвания на древногръцки текстове за билковото лечение и ароматерапията, както и на традиционни семейни рецепти наследени от Майра Стасинопулу - основателката на Fresh Line. Активните съставки на всички продукти са етерични масла, билкови екстракти, растителни масла, естествени масла и витамини и във всяка една рецепта те са винаги поне 12 на брой. Във формулата на продуктите водата е заместена с чай от билки, което допринася за хидратацията и тонизирането на кожата. В състава им не се използват агресивни съставки като силикони, парабени, парафин, фталати, PEG, пропилен и бутилен гликол.

Chocolate Body Mousse е лек мус за тяло с опияняващ аромат. В състава му е включено какао, което го прави така уханен и органичното масло от ший, което омекотява и подхранва кожата чудесно. Когато бързам да изляза и нямам време да чакам да попива тежкия ми крем за тяло, Chocolate Body Mousse е идеален. Неговата лека формула попива мигновено, и в същото време хидратира и ароматизира нежно и приятно кожата ми. 
Измиващата формула Chocolate Shower Wash с шоколад и мляко има богат, плътен и сладък аромат и странно, но ми напомня на коктейл забъркан с Бейлис. Другия продукт отново с шоколадов цвят и аромат е балсам за устни Lip Therapy Milk & Chocolate. В неговата формула са включени органично маслиново масло, масло от ший и пчелен восък, които действат омекотяващо и възстановяващо на деликатната кожата на устните. Освен че има дъх на шоколад, той придава и лек цвят. Опаковката му представлява малка красива метална кутийка, не е много практична за ползване навън, но пък е винаги на нощното ми шкафче. Нанасям го преди да заспя..., а на сутринта се будя с подхранени и мек устни.

Ekmek Kataif Soap e ръчно изработен сапун за лице и тяло. Неговият вид и аромат е толкова апетитен, че имам чувството, че не се къпя със сапун, а с парче от сладкиш. Пяната му е гъста, а след използването му кожата ми е мека и нежна. И тъй като съм голям любител на измиващите блокчета и сапуни, той стана любимия ми продукт на  Fresh Line.

Ароматният спрей за тяло Galatea Body Splash придава деликатно ухание на кожата. Мирисът му на автентичен кокос и бадеми е страхотен за летните месеци, тъй като ми напомня на плажове, слънце и кожа обилно намазана със слънцезащитен крем.


Vanilla Hand Cream е пухкав  крем за ръце, който веднага намери място в чантата ми. Освен, че мирише приятно на ванилов пудинг, той се справя добре и с проблемната суха кожата на ръцете ми през зимата.
 
А ето я и най-добрата новина за продуктите на Fresh Line - по-голямата част от тях, като органични маски за лице, душ-гелове и козметика за тяло, могат да бъдат закупени прясно приготвени от свежият бар, в количество по желание на клиента. Със сигурност следващия път, когато отида в магазина им ще се възползвам от това и ще пробвам някоя прясно забъркана маска за лице!