Hit enter

My happy skin - rejuvenated face!


От близо седем години вечерната грижа за кожата на лицето ми включва продукти за превенция срещу първи бръчки. За мен тази стъпка е изключително важна, тъй като колкото и да не ми се иска кожата ми остарява, а това се случва не само поради напредването на възрастта, но и от някои неблагоприятни въздействия на околната среда.
Една от главните причини за по-ранното остаряване на кожата е вредното действието на UV лъчите, и тъй като прекарвам почти целия слънчев сезон на открито, кожата ми, най-вече тази на лицето, изисква повече грижи и по-голямо внимание при подбора на продукти.

Винаги съм изпитвала затруднения при намирането на подходящия нощен крем, който от една стана да въздейства на фините линии и да предотвратява образуването на нови и по-дълбоки, а от друга страна да не е тежък и да не омазнява допълнително кожа ми. Често сменям нощните кремовете в търсене на най доброто.


Когато посегнах към флакона на AvènеYsthéAL Anti-wrinkle emulsion, бях скептично настроена, тъй като преди това бях пробвала YsthéAL Cream , а той се оказа твърде тежък и неподходящ за мен. След като нанесох върху лицето си YsthéAL emulsion установих, че формулата му е съвсем различна и е идеална за моята смесена кожа с по- мазна Т- зона. Разнася се леко, консистенцията  му  на пръв поглед изглежда плътна, но при допир с кожата се разтваря, ставайки  по-водниста, има светъл бледо- прасковен цвят и деликатно ухание. Емулсията попива почти веднага, оставяйки кожата кадифено мека на допир и леко матирана. Тези нейни качества ме карат понякога да използвам емулсията, дори и през деня комбинирана с UV крем отгоре. 
Благоприятното влияние на Avènе YsthéAL Anti-wrinkle emulsion върху фините линии се дължи на няколко специални съставки, включени в състава й:
Ретиналдехид е съставка, която  усилва клетъчната активност на кожата, G.G.О. действа за тонизиране и уплътняване на кожата, като същевременно подсилва дъпълнително влиянието на Ретиналдехид и Пре-токоферил, който е мощен антиоксидант, образуващ защита срещу вредното влияние на свободните радикали.
Както и в другите продукти на Avène и тук в състава присъства термална вода, която прави емулсията подходяща даже и за нетолерантра кожа, благодарение на успокояващите си свойства.
  
Avène Skin Recovery Cream е крем предназначен да  успокоява  дори и най-чувствителната кожа склонна към зачервявания и раздразнимост в следствие на различни агресивни фактори (климатични условия, агресивно почистване, неподходяща или иритираща козметика). Негова текстура е плътна и пухкава, а това че е лишен от аромат и цвят го прави още по-подходящ за нетолерантна кожа.
В момента кожата на лицето ми не е раздразнена и няма проблеми със сухи участъци и зачервявания, но когато ми се прииска моментално омекотяване - този крем е идеален за това.
Почувствам ли  кожата на лицето си  малко по-суха и опъната  в следствие на студения вятър и климатиците в обществените сгради, тогава нанасям Avène Skin Recovery Cream.



Вечерния ми ритуал преди сън започва с чаша ароматен билков чай, следва почистване на лицето с деликатния Micellar Lotion Cleanser & Make-Up Remover, напръскване на  лицето и шията с фина струя Термална вода Avène, а след пълното й  попиването  завършва с  нанасяне на YsthéAL Anti-wrinkle emulsion.



От доста време търся перфектния продукт за нощна грижа, който да обновява кожата ми,  да й придава здрав и отпочинал вид на сутринта дори  в случаите, когато спя само 4 часа. Благодаряние на AVENE най- накрая го открих!
 
Дали  след като приключа флакона Avene YsthéAL Anti-wrinkle emulsion отново ще се доверя на него? Да, със сигурност, защото КОЖАТА МИ Е ДОВОЛНА!