Hit enter

Pure Cashmere Scarf


Ето че вече мириса на зимата се усеща във въздуха. 
Времето застудя, така че единствения начин да не замръзна докато съм навън е да се облека с няколко ката дрехи, да се увия с шал и да пия топли напитки. А с падането на температурите ме обзема неистово желание за меки и топли дрехи и аксесоари от естествени материи. Както вече споделих в една предишна публикация, този сезон съм пристрастена към шаловете. Нямам търпение да ви покажа новата ми придобивка - шал изработен ръчно в Непал от чист кашмир!

Кашмира една от най- висококачествените материи, нежна на допир, лека и изключително фина като текстура. Облеклата и аксесоарите изработени от кашмир осигуряват отлична изолация, а броя на нишките, от които са направени определя колко топлещи ще са те. Почват от 2 нишки и стигат чак до 12 нишки. Моят шал е направен от 4 и наистина топли много.
Дълго време се колебаех точно кой цвят да избера, защото Mahogany.bg  предлагат този модел в още много цветове,  но накрая се спрях на този толкова нежен бежов цвят.  Нося го всекидневно, защото много ми харесва комбиниран и с парка, и с кожено яке, и с елегантно палто.

Ако все още нямате дреха от кашмир, а харесвате тази материя и си търсите шал или топлещ пуловер, погледнете в Mahogany.bg.
Те предлагат богат избор от модели, размери (XS - XXXL) и цветове (45 различни цвята).


шал от кашмир/ cashmere scarf: Mahogany.bg , парка/ parka: ZARA (AW 13-14), пуловер/, sweater: ZARA (old), дънки/ jeans: H&M (old), чанта/ bag: ZARA (old), ръкавици/ gloves: ZARA (old), слънчеви очила/ sunglasses: Stradivarius (SS 14)