Hit enter

My happy skin - Clean face!


Обичам да усешам кожата си чиста, свежа и дишаща. Ето защо, да почистя добре лицето си вечер е нещо без което не мога, превърнало се е в навик, без който не бих могла да легна и да заспя спокойно.

Разбира се, не обичам да ми отнема прекалено много време, особено когато съм уморена, затова винаги търся най-лесния и ефективен начин за премахване на грима.
Тъй като обожавам Термалната вода  Avène, нейното благоприятно действие върху кожата ми  и ободряващия момент при употребата й, с удоволствие се съгласих да изпробвам и Eau Thermale Avène Micellar Lotion Cleanser & Make-Up Remover.
От известно време  използвам  мицеларния лосион,  за да премахна  грима си  вечер, а сутринта – за освежаване и тонизиране на кожата.


Формулата му освен вода, съдържа и масни молекули. Мастните молекули задържат мръсотията, излишния себум и грима, като по този начин почистват кожата, а Термалната вода Avène в състава  има  успокояващо и освежаващо действие. Харесвам този продукт,  защото е изключително деликатен към чувствителната ми кожа, но въпреки това е и много ефективен, справя се отлично с премахването на спирала и тъмни сенки.


Очите ми не са чувствителни, но понякога ми се случва да попадна на демакиант, който ги дразни. Когато премахвам грима от тях  с Eau Thermale Avène Micellar Lotion Cleanser & Make-Up Remover не ми люти и щипе, а те не се зачервяват и насълзяват. След като лосионът попие в кожата ми, не чувствам опъване и дискомфорт, както ми се случва с доста други демакианти, а след употребата му кожата ми остава мека, успокоена и здрава. Единственият минус, който откривам е неикономичността му – трябва да използвам няколко памучни тампона, за да почистя добре цялото си лице и шията си.


Сутрин след като се събудя  отново почиствам лицето си с мицеларния лосион, за да премахна излишния себум и остатъците от нощния крем.
Въпреки че кожата ми е от типа нормална към мазна, особено в T-зоната, лосионът не я омазнява допълнително. Неговата формула  е лека  и спомага за хидратацията на горните слоеве на кожата, нещо което усещам осезаемо след употребата му. 
Кожата ми е доволна!