Hit enter

APIVITA - Natural Cosmetics from Greece


Обичате ли аромата на мед, жасмин и нар? А бихте ли изпробвали козметични коктейли от чисти органични етерични масла, ароматни билки и прополис?


Имах възможността да тествам няколко продукта на гръцката козметична марка APIVITA и останах очарована от действието и приятния им аромат. Те са богати на натурални съставки - комбинират екстракти от 5500 растения от гръцката флора, съдържат чисти пчелни продукти и органични етерични масла, а водата в тях е заменена с настойка от зелен чай.

Продуктът, който ме впечатли с действието си и ме накара да се пристрастя към аромата му е Обновяващата маска за лице с нар. Тя действа бързо и ефективно, и след употребата й видът на кожата ми е видимо по-здрав и освежен. Освен това аромата й е вълшебен - истинска ароматерапия!
Страхотното й действие се дължи на екстракта от нар, който има свойството да обновява кожата и дава антоиксидантна защита, а меда, маслото от маслини и витамини в състава й помагат за тонизирането и овлажняването й. 
Когато почувствам кожата на лицето си посивяла и уморена, веднага посягам към ярко червената тубичка :)

Балсамът за устни с прополис, органичен пчелен восък и маслиново масло действа чудесно на сухите ми устни. Консистенцията му е плътна и твърда, но при допър с устните сякаш се разтапя по тях, като им придава само лек гланц, без да ги оцветява. 
Все още не съм изпробвала качествата му при много ниски температури и не знам как ще се справя със защитата на устните ми от ледения зимен вятър, но за сега смятам, че е много добър продукт, който ще купя отново.


Млякото за тяло от серията Body Tonic има ободряващ унисекс аромат на бергамонт и зелен чай. Тъй като формулата му е много лека - между крем и гел, той попива бързо без да оставя мазен филм. Кожата ми след нанасянето му е хидратирана и приятно ароматизирана. Използвам го с удоволствие сутрин, тъй като ме ободрява.
Душ - гелът Body Tonic има същия аромат- тонизираща комбинация от бергамонт и зелен чай .

Като измиващо средство за цялото тяло, вместо душ-гелове, предпочитам да използвам сапуни и измиващи блокчета. Те са много по-икономични, а и никога няма опасност да излея от тубата по-голямо количество от това, което ми е необходимо. Освен това, при пътуване са много по-удобни за пренасяне в багаж, тъй като не са течни и са много по-компактни. За вкъщи избирам по големи размери, но за път тези малки разфасовки са просто перфектни.
APIVITA предлага богата гама от натурални сапуни (разфасовки от 30g и 125g), които освен по аромат и съставки се различават и по начин на действие. 
Натуралният сапун с мед е предназначен за суха кожа. Той има много апетитен аромат на билков чай с много мед, а пяната, която прави е много гъста и само с няколко движения успявам да покрия цялото тяло. След като се изкъпя с него усещам кожата си много мека и подхранена.
 

Повече от месец използвам продуктите на APIVITA, останах приятно изненадана от тяхното качество, действие и аромат, и с удоволствие бих се сдобила с още техни продукти. Иска ми се да пробвам продуктите им за коса, както и натуралните серуми за лице. Най-вероятно това ще бъдат следващите ми козметични покупки!