Hit enter

The Style Line Interview Inquiry


My interview for The Style Line:

SIRMA’S STYLE: I must say that my style is casual and inspired with the street fashion. I usually weal practical and casual clothes. Very rare I wear high hells and elegant skirt or dress. I like them very much, but my lifestyle is like this so I can not allow  they  take a large part of my wardrobeI like to add glamour touch by using jewelry,  recently  they are my favorite accessories, specially the big and shining necklaces.I have different period of my style so I can not say that I have one  pieces that I wear all the time and it is my trademark.
HOLIDAY WISH-LIST:  On my  wish-list there is already some skirts with feeders. I think that they are really extravagant, but in this period of the year I can wear them whiteout looking eccentric or strange.

Read more  HERE


Моето интервю за The Style Line:

Стилът на Сирма: Стилът ми на обличане бих определила като casual, силно повлиян от  модата на улицата. Обичам ежедневни и предимно практични дрехи. Рядко нося обувки на токчета и официални дрехи, въпреки че много ги обичам, но ежедневието ми не позволява те да заемат голяма част от гардероба ми.
Обичам да прибавям доза блясък и шик чрез бижутата, особено напоследък те са един от любимите ми аксесоари, най-вече големите блестящи колиета.
Винаги съм на периоди и не бих могла да посоча аксесоар или дреха, които нося винаги и са станали моя запазена марка.


Вдъхновение:
Вдъхновявам се от цветове, форми и аромати. Обичам да обикалям по магазините и мислено да комбинирам дрехи като създавам цели ансамбли.
Истинско вдъхновение за мен са снимките –
понякога може да е футуристична архитектура, друг път подводна снимка на морското дъно или някакъв интересен детайл.
Може би и затова рядко пиша в моя блог, моето изразно средство е визуалния образ и предпочитам да предствям просто едни приятни като гама и съчетания снимки отколкото да пиша
. Вероятно това е така, защото съм завършила Художествена Академия.

Мода + Стил:
Това е един доста сериозен въпрос. За мен най-добре би се получило, ако си модерен със стил, тоест да знаеш модните тенденции ,но и да знаеш как да ги накараш да работят добре заедно - мода и стил, да отсееш най-доброто и да го съчетаеш така, че да подчертаеш персоналноста си.

Най- стилният град в света:
Париж винаги е добра идея- ха,ха, но тъй като не съм била там, не мога да кажа със сигурност. За мен един от изкюлчително красивите и стилни градове е Будапеща, атмосферата в него е приказна река Дунав, която минава през града, спирките на старото метро, красивите улици с  уличните лампи и саксии с цветя, всички те правят един невероятен пейзаж.

Празнична листа с желания:
Вече започнах
а да се появяват по магазините празничните колекции и те са разкошни - пайети, ресни, лъскава кожа, блестящи камъни, бродерии от мъниста и пера.
В листата ми с желания вече присъстват няколко поли с пера, мисля
, че са доста екстравагантни, но пък това е период от годината, в който спокойно могат да се носят, без да изглеждат ексцентрично и неподходящо.


Есенни любимци:

Тази есен преоткрих елека от изкуствена козина. Това е една от дрехите в гардероба ми, която носих най-много - практичен и съвсем актуален за този сезон. Присъстваше почти във всичките ми ежедневни съчетания.
Другата ми любима дреха тази есен е една риза в милитъри стил с блестящи камъни върху джоба, невероятно свежа и модерна.
В топ три за любимо нещо за есента се нарежда и едно колие с блестящи камъни, то придава модерен акцент на всеки аутфит.


Прочете повече ТУК