Hit enter

нещо ново






Ето няколко нови придобивки от мен- дантели, дантели и пак дантели- дантелена рокля, дантелена блуза и жилетка с рехава плетка и златиста нишка, която наподовява дантела.
За студените есенни дни избрах тези страхотни кафяви обувки от Bershka.
Два лака в златисто- Sephora и essence color & go. Sephora e златистозелен дуохром, който много наподобява така нашумелия Chanel Peridot. Еssence make it golden e невероятен златист ефект, който отива на почти всякакви основи. Малки златни люспички се полепят по нокътя и правят маникюра да заблести приказно.
Колие с малка фигурка на птичка. Още щом го видях в магазина ми хареса и веднага влезе в уиш листата ми. Вече го имам и много му се радвам, толкова е романтично!
И последната ми придобивка е часовник с мека кожена каишка в кафяво, който се пресуква около китката три пъти. Дълго време мечтаех за такъв, щях да си купувам от La Mer Collections, но нямат магазин в България, доставката е доста сложна, а и са скъпи, затова продължих да търся. Онзи ден случайно се загледах в аксесоарите на NewYorker  и го видях. Точно това е което исках-доволна съм ;)