Hit enter

листа с желания 09. 2011









1. Романтично колие. 
Харесала съм едно с фигурка на птичка, смятам че би се съчетало прекрасно с есенните цветове и материи .

2. Скини дънки в цвят нюд
Все още не е минала модата на скини дънките и смятам да се възползвам от това. Този път бих искала да си купя нежен цвят, какъвто е пудрата или както още го наричат- нюд.

3. Обувки с глитери
Първоначално като ги видях се зачудих къде бих могла да ги нося, не биха останали незабелязани, но открих едни страхотни и доста по- неутрални в ZARA, хем са брокатени, хем нямат конкретен цвят, което ги прави по универсални, а и глитера им е доста по-фин. Дано останате поне един чифт от моя номер докато се наканя да си ги купя.

4. Кожено яке
Колебанието ми е единствено кой цвят, кафяво или нюд, иначе то е просто задължително за есенния сезон.

5. Блуза цвят teal
Не съм и предполагала че ще се харесам в този цвят, но скоро пробвах една блуза и ми хареса как седи, а и е един доста освежаващ и интересен цвят.

 6. Чанта конячен цвят
Още се колебая, тъй като не съм решила якето ми какъв цвят да е, но пък е толкова тренди, че няма как да не я пожела човек.

7. Дантелена блуза и рокля
Обзела ме е абсолютната мания по дантелите, толкова са нежни.
Цяло лято търсих дантелена рокля и не открих, дано есентта има още топли дни за да мога да нося рокли,  вече открих една!
И след като не съм сигурна че ще мога да се разхождам по рокля в студените дни, веднага пожелах дантелена блуза, която ще мога да нося с панталон или кожен клин.

8. Блейзър
Толкова ги харесвам, а себе си не мога да харесам облечена с тях. Надявам се да намеря точния, този който ще седи добре и ще е в красив цвят и по-спортна материя, може би оранж или така мечтания от мен нюд?

9. Шапка с мека периферия
Страхотни са за есента!  Не обичам да нося шапки, но за такъв модел може и да се прежаля.


Както се вижда имам доста желания, но и да сбъдна половината от тях само, ще ми е достатъчно за да изкарам идващите по-мрачни дни с по-добро настроение.